تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقلات با ۵ جای خالی در لیست بزرگسالان مواجه خواهد شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین؛ سرخپوشان پایتخت در حالی وارد نقل و انتقالات شدند که در ابتدا به نظر می‌رسید این تیم مشکل محدودیت لیست بزرگسالان داشته باشد، اما حالا با فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و جدایی احتمالی دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، شرایط کاملا تغییر کرده است.

پرسپولیس اکنون ۲۱ بازیکن بزرگسال دارد، اما از بین آنها تنها ۱۱ نفر تحت قرارداد پرسپولیس هستند که البته احمد گوهری و مهدی عبدی نیز به صورت قرضی در آلومینیوم و تراکتور حضور داشتند و حالا مشخص نیست که پرسپولیس آنها را برای فصل آینده بخواهد یا خیر.

این ۱۱ بازیکن عبارتند از: وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی، عبدالکریم حسن، حسین کنعانی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و محمد خدابنده‌لو.

جالب اینکه از بین این نفرات تنها خدابنده‌لو بیشتر از یک سال تحت قرارداد پرسپولیس است و سایرین در پایان فصل آینده دوباره قراردادشان تمام خواهد شد.

گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و سروش رفیعی چهار بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده و از بین آنها خبرهایی در مورد توافق باشگاه با سروش برای امضای قرارداد جدید وجود دارد.

وحدت حنانوف، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر سه بازیکنی هستند که تحت قرارداد پرسپولیس نیستند و احتمال جدایی آنها بالاست. علیرضا بیرانوند هم که قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.

لازم به ذکر است پرسپولیس امکان ثبت قرارداد ۲۰ بازیکن بزرگسال بالای ۲۳ ساله را در ترکیب خود دارد.

کد خبر 864089
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha